Кількість
|
Вартість
|
||
|
Компанія стверджує, що три серії її продуктів - Orboot, Plugo і Tacto - є найбільш рекомендованим брендом батьками, що підтверджується більш ніж 43% повторних покупок. За даними аналітичної компанії Morning Consult, пандемія змусила більшість батьків (62 відсотки) вдаватися до пристроїв і технологій в якості освітніх інструментів.
«Ми пишаємося своєю командою за їх неймовірні досягнення під час пандемії, працюючи віддалено протягом всього року. Ці зусилля вилилися в успішну серію B, яка допоможе вивести бренд на нові висоти в 2021 році і в наступний період », - сказав Вівек Гоял, генеральний директор і співзасновник.
Оскільки екранний час для дітей у віці від 4 до 9 становить в середньому до п'яти годин на день, ми зобов'язані допомагати дітям розвивати свої навички раннього навчання в цю цифрову епоху. Наші продукти пропонують багатий і різноманітний контент, який приваблює дітей в 10 разів краще, ніж 25 кращих програм по всьому світу. Ми плануємо розширити асортимент нашої продукції з 12 до 30, щоб охопити більше 20 навичок раннього навчання до 2022 року