Гарантія та сервіс
Ні для кого не секрет, що будь-який товар може вийти з ладу. І не важливо який бренд і скільки він коштує. Звичайно, це неприємно, коли щойно придбаний плеєр або GPS навігатор або домашня метеостанція з виносним датчиком дає збій, та й через рік або два це нікого не обрадує. Але не все так страшно, як здається на перший погляд. Відсоток браку товару невисокий і у кожного виробника він свій. І найголовніше, що на будь-який товар, який Ви придбали в інтернет-магазині «КомфортШоп» в будь-якому випадку надається гарантія. Як не розгубитися в ситуації поломки товару і які кроки необхідно зробити в такому випадку ви знайдете в цьому розділі.

Гарантійний ремонт, обмін і повернення товару неналежної якості

Згідно статті 8 Закону про права споживачів, якщо після покупки товару було виявлено будь-якої дефект, покупець має право на безкоштовне усунення цього дефекту.

При виявленні дефекту протягом гарантійного терміну слід надати товар в офіційний сервісний центр відповідного виробника (список сервісних центрів вказано у гарантійному талоні або ж на нашому сайті) для безкоштовної діагностики та усунення недоліку.
У разі виявлення істотного недоліку, який виник з вини виробника, протягом усього гарантійного терміну споживач має право вимагати від виробника або продавця заміни товару на такий же або повернення сплаченої за товар суми грошей. Відповідно до Закону товар може бути замінений або повернутий в магазин тільки в двох випадках:

1) якщо дефект взагалі не може бути усунутий;

2) якщо після усунення дефект виникає заново і повторне його усунення займає більше 14-ти днів.

Для обміну покупцеві слід надати в магазин товар з усіма документами (товарний чек, гарантійний талон) і висновок сервісного центру, що даний товар не підлягає ремонту. Висновок сервісного центру, що товар не може бути відремонтований через відсутність запчастин, не є підставою для обміну.

Обмін і повернення товару належної якості.
Згідно статті 9 Закону, товар належної якості (без дефектів) може бути повернутий або обмінений на протязі 14 днів з дня покупки, якщо дотримані наступні умови:
- присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку);
- товарний вид збережений, тобто збережені всі ярлики, наклейки і інше приладдя товару в незмінному вигляді, на товарі немає жодної подряпини;
- товар не використовувався (у випадку з мобільними телефонами це значить, що з телефону не було скоєно дзвінків крім першого тестового дзвінка).

При бажанні обміняти або повернути товар належної якості необхідно надати товар в офіційний сервісний центр відповідного виробника - сервісний центр безкоштовно зробить діагностику товару і видасть відповідний висновок. У тому випадку, якщо сервісний центр визначить, що товар не був у використанні і були дотримані всі вимоги статті 9 Закону, товар може бути представлений в магазин для обміну або повернення.

У цьому випадку порядок повернення або обміну товару наступний:
1) Вам необхідно попередньо передзвонити нам в офіс по телефону (044) 501-59-82, і узгодити зручний для візиту час.
2) Вам необхідно приїхати до нас в офіс, який знаходиться за адресою: вул. Доковская, 14, сел. Коцюбинське, (ст. Метро Академмістечко, Київ) і написати заяву на ім'я директора магазину.

Якщо Ви перебуваєте в іншому місті, то варіант повернення або заміни товару обмовляється в кожному конкретному випадку індивідуально. Наприклад: товар із заявою на ім'я директора може бути висланий нам через одну з кур'єрських служб (товар страхується на всю суму при відправці, і висилається. Нам повідомляється номер декларації, щоб ми могли негайно отримати посилку).

Всі ситуації можна вирішити. Ми готові увійти в становище покупця. Сподіваємося на розуміння і терпіння і з Вашого боку. Усі ми люди…

3) У разі якщо у вас є вже на руках висновок сервіс центру з рішенням на користь повернення або обміну товару, то після перевірки якості товару, (може бути проведена огляд поворотного товару на предмет механічних пошкоджень, комплектності, а також підтверджується справжність фактів, викладених в Заяві.) то він або змінюється на аналогічний, або за бажанням покупця здійснюється повернення грошових коштів.

Важливо мати при собі:

  • товар в повній комплектації;
  • товарний чек;
  • гарантійний талон;
  • акт технічного стану товару з сервісного центру (при необхідності).

Якщо за товар повертаються гроші, то розрахунки проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцеві в день пред'явлення відповідної вимоги, або в інше обговорене час, але не пізніше 7 днів з моменту запиту.

Якщо у Вас виникнуть будь-які питання з приводу сервісного обслуговування або повернення та обміну товару, Ви завжди можете проконсультуватися з нами відправивши нам запит на admin@comfortshop.com.ua (прохання залишати контактний телефон, щоб можна було більш оперативно вирішити питання).

Якщо ви все-таки своїми силами ви не змогли знайти необхідну вам адресу сервіс центру, то зверніть увагу на гарантійний талон, який комплектується з товаром. Можливо список офіційних авторизованих сервіс центрів з ремонту та обслуговування цього товару міститься в самому талоні.

Повернення коштів за оплаченим замовленням.

Для повернення коштів по замовленнях, які повертаються або замовленнях, які були оплачені онлайн через систему прийому онлайн платежів під час оформлення замовлення без попереднього підтвердження замовлення по телефону - клієнтові необхідно звернутися за телефонами сайту або на електронну пошту admin@comfortshop.com.ua або дзвонити +380938813232 з проханням повернути кошти із зазначенням причини. Після цього запускається процедура повернення. Гроші повертаються на той же рахунок, звідки і прийшла оплата з Понеділка по П'ятницю в робочий час.